zondag 10 juli 2011

motorkleding

Geschreven door Carla

Gerben en zijn `nieuwe` motorpak oke het is een beetje op de groei maar dat komt wel goed toch. Hier ook mijn nieuwe verslaving toegepast en dat is het gebruik van black shoot disstres ink. ik moet zeggen dat ik die al lang heb maar gebruikte hem bijna nooit maar nu heb ik hem opnieuw ontdekt denk ik.
Met de ink blending tool werkt het ook super en kan je het gedoseerd aanbrengen.



Gebruikte marterialen van Creabest Scrapbooking:
- Echo park paper- For the record - Noteworthy
- Echo park paper- For the record - Lace stripes
- Echo park paper- For the record - Borders
- Echo park paper- For the record - Stamp of approval
- Echo park paper- For the record - Fabric store
- Echo park paper- For the record - element stickers
- Distress ink black shoot

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen