vrijdag 29 juli 2011

Gast-designer: Connie Bosma

Geschreven door Berthine

Naar aanleiding van ons scrapkampioenschap krijgen we de komende tijd regelmatig een gast-designer die ons designteam tijdelijk komt aansterken. Hoe kan het ook anders dan dat de scrapkampioen 2011, Connie Bosma, de eerste is. De komende weken zal je regelmatig werk van Connie voorbij zien komen hier op het blog, maar eerst zal ze zich nog even voorstellen:


Ik ben Connie Bosma, ben getrouwd en moeder van Wouter (10 jaar) en Niels (7 jaar). Ik werk 3 dagen per week als juf van groep 8.Sinds de geboorte van mijn jongste zoon ben ik verslaafd aan het scrappen. Ik houd van afwisseling dus maar naast lo’s ook graag kaarten, doosjes en andere dingen.Een eigen stijl heb ik volgens mij ook niet echt. Ik houd van heel rommelig tot heel strak. Ook hier houd ik dus weer erg van afwisseling.

Voor de eerste layout die Connie als gast-designer heeft gemaakt, is ze aan de slag gegaan met de Simple Stories Life Documented lijn.







Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- Papier van Simple Stories, Life Documented lijn
- Velvet Hydrangeas van Petaloo


Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat je ons team tijdelijk komt versterken! Je layout vind ik erg mooi, vooral de ponsrand, de label en de bloemetjes. Ook het naaien op de lo vind ik mooi. Top lootje!!

    BeantwoordenVerwijderen