maandag 13 juni 2011

BlogCandy!

Geschreven door Berthine

Vanwege het Papierfestival dit weekend een BlogCandy!

We verlootten een 6x6 blok van het papier dat ons designteam gebruikte tijdens de bloghop: Life of the Party van Basic Grey.


We hebben de candy verloot onder de mensen die hun naam hier achter hadden gelaten en nr 15: Els is de winnaar, gefeliciteerd! Els, mail ons even je adres zodat we het blok kunnen opsturen.

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy, ik ga mijn duimen blauw draaien nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend blokje, daar wil ik ook een gokje op wagen, dank je wel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk papier! Ik wil graag een gokje wagen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Candy ik heb hem op mijn blog gezet.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wat een leuke candy, ik kom ook nog wel even bloghoppen dit weekend.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi
    ik heb de html code gedaan en staat nu op mijn blog, ik hoop dat de aantal volger snel zal verdubbelen
    dank jullie wel voor deze kans om te winnen
    volger ben ik al een tijdje :):):)
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!! ik doe met jullie mee, leuk!!!
    bedankt voor deze leuke kans om wat te winnen!!!
    Groetjes CreaLautje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee! Veel succes tijdens het papier festival.
    Groetjes *Willy*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe dus ook mee.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke Candy!!! Blog zelf nog maar sinds kort, dus vind het allemaal erg leuk om nu eens bij jullie te bloghoppen

    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige Candy, ik ga jullie met veel plezier volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk paper blokje zeg...Kom vaak wel even langs voor mooie inspiratie...

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lekker dan, spel ik m'n eigen naam verkeerd LOL
    Maar goed, je komt wel op m'n blog en ziet dan ook het blokje staan.
    En nu bloghoppen :-)

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dit... Heb nog nooit gebloghopt... Ga snel even verder kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ben gek op papier, bedankt voor de candy
    ik ga bloghoppen

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu maar duimen voor het verdubbelen van jullie blogvolgers..met deze prachtige candy!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke candy!! Ik kende jullie blog nog niet dus ben maar meteen volger geworden ;-)

    Groetjes Vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heb het bloghop rondje voltooid! Wat een verschillende resultaten met hetzelfde papier: SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen