zondag 8 mei 2011

Zion National Park.

Geschreven door Hanny

Deze papierlijn van Basic Grey vond ik goed bij de foto's passen.
Door er ook rood papier bij te gebruiken spreken de LO's meer.
Zoals vaker heb ik ook deze keer weer een spread gemaakt.

De linkerhelft van de spread:


En de rechterhelft van de spread.
Deze foto is genomen bij Weeping Rock.
Hier sijpelt uit een overhangende rotspartij water naar beneden, en aan de onderkant van de rots groeien mos en andere mooie planten.


Gebruikte materialen van Creabest:
Van de papierlijn Hello Luscious van Basic Grey heb ik de volgende vellen gebruikt:
- Dandy
- Rosemary
- Succulent
- Zesty
Ook heb ik de mini alpha stickers van Kaisercraft gebruikt.

Hihi, ik zie nu ineens de schaduw van het fototoestel op de onderste foto staan. Is natuurlijk op de echte foto niet zo.
Geeft wel een speciaal effect :-)

 

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. De LO's zien er super uit! Heerlijk om die foto's te zien.

    Wij hebben vorig jaar ook de trail naar Weeping Rock gelopen. Nu dat ik dit weer langs zie komen zou ik zo weer naar het Zion NP toe willen.

    Mooi hoor!
    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen