maandag 2 mei 2011

Rhinestones en Smooth Heat Transfer

Een T-shirt, 3 kleuren Rhinestones, Smooth Heat Transfer en de Silhouette
en een 2 jarige is weer helemaal blij.
Een tijdje terug al had ik een nieuw basic shirt gekocht voor Elise
met het idee om hier Rhinestones op te plakken




Gelukkig slaapt Elise nog tussen de middag zodat ik de tijd had om
met het project aan de slag te gaan.
Het T-shirt was net klaar toen ze wakker werd.
Nadat ze weer beneden was liet ik haar het shirt zien.
Het moest ook direct aan getrokken worden en het shirt wat ze aan had moest "UIT!!"





Gelukkig is ook dit project weer door haar keuring heen gekomen. LOL


Hoe ik dit project gemaakt heb leg ik uit in het filmpje.



Groetjes Lydia
Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

3 opmerkingen:

  1. Mooi t-shirt voor je dochter, kan me voorstellen dat ze er blij mee is! Mooi rustig uitgelegd in de video.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig shirtje zo! Mooi gemaakt!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat ze dit prachtig vindt. Meisjes van die leeftijd en dan roze en bling bling is een schot in de roos natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen