vrijdag 27 mei 2011

Drumstel van heat transfer

In de online shop van Silhouette vond ik een drumstel. Ik moest gelijk denken aan mijn man en kind.
Papa is drummer en Elise is gek op muziek. Een goede reden om het heat transfer materiaal en het printalble heat transfer uit te proberen op een t-shirt.



De afbeelding en de tekst heb ik in spiegelbeeld geplaatst. De afbeelding word in spiegelbeeld uitgesneden. zou je niet spiegelen word de afbeelding verkeerd gesneden. Voor plaatjes is dit niet zo heel erg maar gebeurt dit bij teksten krijg je de tekst in spiegelbeeld.

De materialen die ik gebruikt hebt zijn
Heat transfer flocked black
Printable heat transfer
shirt is een basic

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen