donderdag 7 april 2011

Simple Stories

We horen het vaak: 'ik heb nog zoveel foto's liggen, ik kan dat echt nooit bijwerken!' Het leven is tegenwoordig druk, bijblijven met het scrappen van alle mooie en belangrijke momenten in het leven kan soms lastig zijn. Maar de foto's van die mooie en belangrijke momenten zijn te bijzonder om te bewaren in een schoenendoos. Daarom is er nu het nieuwe scrappen van Simple Stories - een verfrissende simpele aanpak voor het scrappen van belangrijke foto's. Simple Stories is er voor scrappers die hun foto's mooi en stijlvol willen scrappen, maar dan op een simpele, stressloze en snelle manier. Vele scrappers hebben deze nieuwe vorm van scrappen al omarmt, dus wanneer begin jij?


LD logo copyDestinations logo copy 
Nieuw is dat de vellen en stickers uit de Simple Stories kits nu ook los verkrijgbaar zijn. We hebben vandaag de kits en losse vellen en stickers binnen gekregen van de Life Documented collectie, en de nieuwe Destinations serie.

Life Documented is de eerste collectie van de Simple Stories serie. Met deze collectie maak je in een handomdraai een stijlvol, gescrapt jaarverslag. De perfectie kit om je belangrijkste herinneringen op een zeer mooie manier vast te leggen.

LD Spread Collage

Destinations is de nieuwste collectie van Simple Stories. Destinations is de reis/vakantie collectie van de Simple Stories serie. Met deze collectie maak je in een handomdraai een stijlvol, gescrapt reisverslag. De perfecte kit om je vakantie op een snelle en zeer mooie manier vast te leggen.

Destination Spread Collage

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

3 opmerkingen:

  1. Ik heb "life documented" gebruikt om voor onze dochter foto's in te plakken. Met wat effen gekleurd cardstock erbij kon ik een heel jaar vullen. Voor 2 andere jaren heb ik 2 series van Basic Grey gebruikt. Ik wil nu beginnen aan de foto's voor 2011. Nu is mijn vraag;
    Krijgen jullie ook nog de andere nieuwe serie binnen? "100 days of summer" Die zou ik wel heel graag willen kopen,ik kan hem nog nergens vinden. Groeten, Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We krijgen de zomerlijn ook, maar deze is pas leverbaar vanaf de fabrikant vanaf begin mei. Het ligt een beetje aan de douane, maar als het meezit is de lijn hier eind mei, samen met de rest van de elementary lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is geweldig nieuws! Kijk er nu al naar uit... Groeten, Mirande

    BeantwoordenVerwijderen