dinsdag 12 april 2011

DT dag in de winkel

Afgelopen vrijdag hebben we een gezellige dag gehad in de winkel bij Creabest.
Samen met Margreet en Meris hebben we best wat lay outs kunnen maken met de nieuwste papierlijnen.
 
het papier is Timepiece van BoBunny
De klok is doormidden gesneden, deze helf heb ik met potlood nagetekend op het vel tick tock
en uitgeknipt zodat ik een mat heb onder de klok. De klokken op de andere zijde van hetzelfde vel heb ik uitgeknipt en als embellishments gebruikt.
De randen van de klok zijn bewerkt met de edge distresser. Dit is geplakt op het vel timepiece.
De lay out is afgewerkt met bloemen, Acryl tags van Tim Holtz.
De hartjes op de lay out zijn van golfkarton. dit zijn echt hele leuke embellishments.

Helaas is de flits te zien in de foto,de lay-out staat in de winkel vandaar dat ik geen nieuwe foto kan maken. 
Het papier is van Jillybean Soup
Wat een vrolijke papierlijn is dit zeg.
De vlinders zijn gesneden met de silhouette. Ook hier heb ik de hartjes van golfkarton gebruikt.

Toen ik deze lijn zag van My Minds Eye moet ik direct terug denken aan de huishoudbeurs.
De ideale foto bij deze papierlijn.
De lay out heb ik vrij rustig gehouden met embellishments uit het Cut out vel en verder wat bloemen

Deze lay out is ook gemaakt met een lijn van Jillybean Soup
de Dutch Mustard soup lijn. Verder heb ik op deze lijn tickets gebruikt van het bijbehorende stickervel.
De hartjes zijn uitgeknipt uit een vel papier en met foam tape opgeplakt.
Ook hier komen de golfkartonnen hartjes weer terug.
De kunnen voor zoveel toepassingen gebruikt worden. 
De lay-outs staan in de winkel samen met de lay outs van Margreet en Meris

Groetjes Lydia

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. Jouw layouts zijn ook zeer geslaagd. Gave spullen zijn er weer binnen gekomen he? Zo leuk om daarmee te mogen werken!! Op naar de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen