zondag 24 april 2011

Geschreven door Hanny

Dit vrolijke papier past helemaal bij het idee dat we hadden om aan het eind van onze vakantie nog even te relaxen aan het strand van Half Moon Bay.
Na een hele vakantie mooi weer gehad te hebben en rond te kunnen lopen in korte broek, viel de temperatuur nu vies tegen. Niets zonnen, maar wel met lange broek aan genieten van het mooie Miss Seeton achtige dorpje.
Dit zijn de LO's van Half Moon Bay:


Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
Naast zwart Cardstock heb ik de papierlijn van Basic Grey, Wander gebruikt. Bij deze LO heb ik de volgende vellen papier gebruikt:
- Hub
- Layover
- Metropolis
- Travel Size

Ook op deze LO heb ik de Mini Alpha sickers van Kaisercraft gebruikt.
Doordat het papier tweezijdig gekleurd is, is het erg prettig om met elkaar te combineren.




Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
Naast zwart Cardstock heb ik de papierlijn van Basic Grey, Wander gebruikt. Bij deze LO heb ik de volgende vellen papier gebruikt:
- Hub
- Arrival
- Layover
- Metropolis
- Travel Size
- Standby

Verder heb ik de Mini Alpha sickers van Kaisercraft gebruikt en de Clear Stamps van Kaisercraft: Tags.



Omdat ik van mijn papierpakket nog wat over had heb ik nog een spread gemaakt.
Voor de achtergrond heb ik zwart cardstock gebruikt waarop ik gestempeld heb. Het is altijd weer verrassend om te zien hoeveel stempels er onder het papier en de foto's verdwijnen.


Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
Voor deze LO heb ik de papierlijn van Basic Grey, Wander gebruikt. Bij deze LO heb ik de volgende vellen papier gebruikt:
- Hub
- Layover
- Standby

Ook heb ik nog de volgende materialen van Creabest gebruikt:
- Zwart cardstock
- Tim Holtz Alterations: Film strip frames
- Mini alpha's van Kaisercraft
- En mijn meest favoriete journalingstempel van Hero Stamp Set: Journal Shapes



Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
Voor deze LO heb ik de papierlijn van Basic Grey, Wander gebruikt. Bij deze LO heb ik de volgende vellen papier gebruikt:
- Hub
- Layover
- Standby

Ook heb ik nog de volgende materialen van Creabest gebruikt:
- Zwart cardstock
- Tim Holtz Alterations: Film strip frames
- Mini alpha's van Kaisercraft.

Mocht je de LO's iets groter willen zien, klik dan op de foto.

 

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. Wow Hanny, ze zijn weer errug mooi!!! Zoveel details, iedere keer zie je weer iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen