donderdag 3 maart 2011

Anders dan anders kaartje

Ik ben helemaal weg van dit papier.... ik zag het liggen in de winkel en ik wist meteen wat ik hiermee allemaal wilde maken... en na enig broeden is dit het eerste kaartje dat ik met dit mooie papier heb gemaakt.
Gebruikte materialen:
Papier: Little yellow bicylce - Twig 
            vogel geknipt uit Bird song, achtergrond papier is Twig, Blaadje geknipt uit leaf a Note.
Cardstock Sticker Be Yourself: Little Yellow Bicycle Fresh Verse
Marianne design Creatable Birdcage Tunis
Stick pins groene blaadjes
Color Core'dinations blauw en Kraft papier
Brads van Ameriacan Crafts 
Distress ink vintage photo


Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

2 opmerkingen:

  1. Dat is idd erg mooi papier. Dat vogelkooitje vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden zeker de kooi die openstaat. heel leuk gevonden.
    Hugs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen