zaterdag 19 februari 2011

Vlinders op de kaart

Geschreven door Linda de Bruin

Met het papier van upsy daisy-home sweet home heb ik al eens een kaart gemaakt, maar ik vind het mooi papier met een warme uitstraling. Van de resten moest gewoon nog een kaart gemaakt worden.

Photobucket
Toen ik alleen de vlinders met stazoninkt had gestempeld had ik geen idee of het wat zou worden, met die half geamputeerd vlinders ;). Uiteindelijk ben ik erg tevreden met het resultaat. Wat vinden jullie ervan?

Gebruikte aquamarkers:
- spring green
- fern green
- tangerine
- scarlet
- flame red
- sepia om alle kleuren een beetje vintage te maken

Overige materialen:
- Upsy Daisy - Home sweet home: Cedar Cres , Beach Dr, Rockland Rd, Midland Ave.
- Memory marker bruin
- Cardstock kraft,
- Stazon inkt Timber braun
- Memento cocoa
- Distress ink frayed burlap
- 3D verf antiek goud
- May arts lint dotted braun


Groetjes, Linda

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen