zondag 27 februari 2011

Tilda papier

Geschreven door Linda de Bruin

Het toeval wil dat ik net als Lydia ook met Tilda papier aan de slag ben geweest. Ik heb er alleen een gewoon kaartje van gemaakt.

Het papierblok van Tilda frosted bluegreen vind ik erg mooi. Het geheel van babyblauw en bruin alleen een beetje opgepimd met roze.

Photobucket

Want tja zeg nu zelf blauwe rozen..........liever roze :)

Photobucket

Gebruikte copicmarkers:R85, R83, R8, YG93, YG95, YG97 en W1.

Overige materialen: 
- Stempel Viva Decor Clear
- Tilda frosted bluegreen
- Cardstock babybleu
- Distress ink frayed burlap
- Copic perfect blending paper
- Memento inkt cocoa'
- Roze rik-raklint

Vinden jullie het een mooi geheel of steekt het roze te veel af?

Groetjes, Linda


Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Linda,het tilda papier blijft mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig geheel!! Ik vind dat roze er juist heel goed bij staan,steekt echt niet teveel af;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het juist prachtig... dat roze accent doet het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooi kaart geworden. Het roze past heel goed bij de kaart. Vind het erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen