vrijdag 25 februari 2011

Distress Ink kast

Gerwin mijn partner heeft voor mij dit kastje gemaakt.
Met het papier van Tilda uit diverse collecties heb ik het kastje beplakt.
Nadat ik de zijkanten heb beplakt heb ik 1 scrapvel op de achterkant geplakt en deze versierd
met figuren gesneden met de snijmachine.
De Swirl is gestansd uit chipboard en van Tim Holtz.

de Pootjes en button zijn eveneens van Tim Holtz.
Verder heb ik het kastje afgewerkt met roosjes, kant en een sleutel die aan de zijkant hangt.
Het handvat is gekocht bij de bouwmarkt.

Gebruikte materialen
Papierblokken Tilda
Buttons, pootjes, tissuetape, stanzen van Tim Holtz
Kant en bloemen

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

7 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Zo'n partner zoek ik ook :) Nee hoor, ik heb niets te klagen, maar dit is een hardstikke mooie oplossing en het ziet er nog geweldig uit ook.

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat ziet er echt super uit! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!!
    hier is een markt voor, je man kan er wel een leuk zakcentje mee verdienen!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi. ik heb ook zo'n kastje ooit gekocht bij Soraya...

    BeantwoordenVerwijderen