donderdag 20 januari 2011

Queen of the ice

Geschreven door Margreet

De afgelopen periode hebben we weer lekker buiten kunnen schaatsen. Omdat Yvonne's schaatsen te klein waren geworden heeft ze nieuwe gekregen en die moesten natuurlijk direct uitgeprobeerd worden. Na wat wankele slagen in het begin ging het al gauw weer heel goed met het "kunst"rijden.
Onderstaande lay-out heb ik gemaakt met het mooie papier van Fancy Pants, Happy together.



Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- de lijn Happy Together van Fancy Pants: de vellen Glee,You and me, Cheerful, Always en Cards
- Say it in Chrystals swirls
- petaloo embossed daisies white
- tickets
- distress ink van Ranger, broken china
- inkblending tool
- edge distresser van Tim Holtz
- 3d tape
- thickers van American Craft, poolside white
- miniletters van Adornit, tiny edged natural
De knopen komen uit mijn eigen voorraad.
Ik heb sketch 25 van sketchabilities gebruikt.

 

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

2 opmerkingen:

  1. I like the colours of all the papers and materials you have used - it looks very much like a soft and cold winterday!

    Charlotta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige layout... die kleuren en hoe je de tekst hebt gemaakt... helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen