woensdag 26 januari 2011

Hoera 2 jaar

Onze dochter is 9 januari 2 jaar geworden.
Toen ik in de winkel dit papier zag liggen was ik meteen verkocht.
Het is de lijn Cupcake van Little Yellow Bicycle.

Het Decorative edge papier is op bijpassend cardstock geplakt, evenals de foto's
De swirls zijn van Tim Holtz, het hekje is gestand uit gruncgeboard en vast geplakt met glossy accent.
Glossy Accent geeft een mooi glanzend efffect maar daarnaast is het
heel goed te gebruiken om embellishments vast te plakken.

Deze lay out wil ik in het album van onze dochter plaatsen vandaar dat ik
ook een tegenhanger heb gemaakt

Hier heb ik de Canvas borders gebruikt samen met het  Lollipops papier uit dezelfde serie
van Lilltle Yellow Bicycle.
Het lollipop papier heeft een hele mooi glitter laag.
Op deze lay out heb ik dezelfde bloemen en swirls gebruikt.

Glossy Accent: glossy accent

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige layouts zeg!!! Wat enig om je dochter nu in real live te zien.
    En deze layouts zijn snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen