zaterdag 8 januari 2011

Bloghop!

Geschreven door Berthine

Vanwege het 1-jarig bestaan van onze winkel is er vandaag een bloghop waarmee je een cadeaubon van € 25,- kunt winnen, en je natuurlijk heel veel inspiratie op kunt doen. Bij de bloghop kom je langs de blogs van een groot deel van het designteam van Creabest Scrapbooking. Deze designteamleden hebben allemaal een leuke layout, kaart of project voor je gemaakt. Omdat we de verjaardag van de winkel vieren, zijn alle werkstukken hier speciaal voor gemaakt!

Op elk blog krijg je een letter, in totaal zijn er 10 letters te halen. Met die 10 letters kun je het winnende woord maken. Wanneer je het woord hebt gevonden, mail je het naar bloghop@creabest.nl Onder alle juiste inzendingen verloten wij de cadeaubon. Het maakt dus niet uit of je de eerste bent, dus neem lekker de tijd om alle werkstukken van de dt-leden te bekijken. Bij de projecten staat ook een beschrijving voor als je het ook zelf wilt maken.

Bekijk bij onze designteamleden deze layouts, kaarten en projecten: 









We zijn natuurlijk heel nieuwsgierig wat je van de layouts, kaarten en projecten vindt, dus we zouden het leuk vinden als je hier of op één van de blogs van onze dt-leden een berichtje achter laat.
Om de bloghop te beginnen, krijg je van ons de eerste letter: V
Hop nu door naar het blog van Carla om haar layout te bekijken: Klik hier om naar het blog van Carla te gaan.

Veel plezier!

12 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerrdddd al weer 1 jaar, ik doe mee met de bloghop xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan!! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ben rondgehopt was erg leuk om te doen, mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi ik wilde je een mail sturen maar ik krijg hem telkens teruggekaatst!, mijn mail is aegroeneveld@gmail.com en ik weet dus wel het antwoord

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van de winkel. Jammer dat ik er niet bij kan zijn vandaag maar het komt vast wel goed :)
    Tot volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat leuk deze bloghop! Ik ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bauke en Berthine,
    Van harte met jullie 1 jarig bestaan van de winkel.Helaas heb ik mijn pols gebroken.Maar hoop binnenkort eens bij jullie binnen te mogen kijken.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan, ik doe graag mee met de blog hop.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan. En wat een prachtige creaties allemaal van het designteam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan, op naar het volgende jaar.

    En wat een prachtige creaties hebben de DT leden gemaakt, schitterend.

    Ik heb gehopt en ik denk dat ik de oplossing heb dus die ga ik even mailen.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, 1 jaar alweer. Leuk!
    Ook de bloghop vind ik leuk, ga direct door.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk zeg dat bloghoppen, heb mijn rondje net gedaan en ga zo even mijn oplossing toemailen!
    En tuurlijk proficiat hé!

    BeantwoordenVerwijderen