dinsdag 7 december 2010

Winter LO's.

Geschreven door Hanny

Toen ik dit papier van Berthine ontving wilde ik er direct mee aan de gang gaan. Dit papier vind ik erg mooi bij mijn winterfoto's passen.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier Avalanche: wipe out
- papier Avalanche: powder
- papier Avalanche: extreme
- American Crafts Elements medium en mini brads


Ook voor de volgende LO heb ik deze papierlijn gebruikt.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier Avalanche: adrenaline
- papier Avalanche: extreme
- papier Avalanche: summit
- papier Avalanche: powder
- American Crafts Elements buttons, medium en mini brads
- Scenic Route alphabet stickers
- Kaisercraft mini alpha stickers
- Rick Rack lint wit

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad mooi winterpapier, mooie sfeervolle LO's zo!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat een prachtige foto's en dat papier is er echt super bij! Je layouts zijn heel stijlvol en mooi!
    Gefeliciteerd en welkom bij het team.
    Lieve groetjes van je teamgenoot Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Hanny. Past idd heel mooi bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen