maandag 27 december 2010

Eindelijk weer wat werk van mijn kant.

Geschreven door Karin

Een tijdje geleden heb ik de LO Look at me gemaakt. Het is een wat oudere, maar heel mooie papierlijn van Scribble Scrabble die ik heb gebruikt hiervoor. De foto is genomen op Bali, de aap zat te genieten van een zoete aardappel en ging eens goed zitten voor een mooie foto.

Photobucket

Paar detailfoto's:

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Gebruikte materialen Creabest Scrapbooking:
- dessinpapier Scribble Scrabble Nana's trunk (no. 352, 353, 354, 353, 356)
- bloemen Petaloo mini delphiniums
- brads: American Crafts medium en mini elegant
- Cat's eye bruin
- Stazon Timber brown


Verder heb ik met een nieuwe papierlijn van Echo park deze LO van een foto van een heerlijke punt Mon Chou taart gemaakt.

Photobucket

En ook hier wat detailfoto's:

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Gebruikte materialen Creabest Scrapbooking:
- dessinpapier Echo park, Life is good (Fancy border, Simple stripes, Bold stripes, Floral dress)
- Echo park Life is good: element stickers en journal cards
- chipboard Maya Road, What's cooking?
- thickers Daiquiri pink
- mini alfabet stickers Kaiserkraft chocolat-white
- lint: dotted brown
- brads: American Crafts, medium copper
- 3D-verf: slick brown
- Cat's eye bruin

Groetjes, Karin

 

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen