woensdag 29 september 2010

Creaweekend Hardenberg!

Geschreven door Berthine

Aanstaand weekend (1, 2 en 3 oktober) is het CreaWeekend in Hardenberg. Je kunt ons daar vinden met maarliefs 3 kramen op standnummer 186. We demonstreren de eCraft die we vanaf vandaag ook direct kunnen uitleveren in alle kleuren én je kunt een workshop doen met de Copic Markers en airbrush.

Uiteraard zorgen we ook weer voor een aantal leuke aanbiedingen:
- Epic 6 stansmachine voor € 50,-
- 25% korting op ponsen- stempels met leuke korting
- Prima Rhinestone flourishes voor € 5,-
- en nog veel meer!

Een bezoek aan de beurs in Hardenberg is ook goed te combineren met een bezoek aan de winkel, het is maar een kwartiertje rijden! Op vrijdagavond zijn we open tot 21.00 uur, zaterdag zijn we open tot 17.00 uur.

Wil jij graag naar de beurs in Hardenberg? En wil je graag gratis?
De eerste 4 mensen die een reactie plaatsen op dit bericht, ontvangen van ons een vrijkaart. Stuur na het plaatsen van je bericht een mailtje naar info@creabest.nl met je adresgegevens en we sturen de kaart vandaag nog op! Kaarten zijn vergeven.

6 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ik ga zondag naar de beurs in Hardenberg. Zou het dus heel leuk vinden om een vrijkaart te krijgen. Zeker breng ik weer een bezoekje aan jullie stand.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,

    Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor een gratis kaartje.

    MVG Linette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Ik ga zondag (als het goed is, gezellig met mams), eindelijk weer een dag wat niet volgepland staat...

    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ik geloof dat ik te laat ben maar probeer het toch een gratis kaartje is natuurlijk altijd leuk in iedergeval zie ik jullie op de beurs
    groetjes karin harms

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjips, net te laat.......
    rotploegendienst ook!
    Maar kom sowieso naar Hardenberg, moet voor kennissen in Oostenrijk het e.e.a. inslaan.
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen