zondag 22 augustus 2010

Vrijkaarten Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch

De Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Zwolle liggen alweer achter ons. De dagen zijn voorbij gevlogen, het was elke dag lekker druk en gezellig aan onze kraam. Veel mensen zijn aangeschoven voor de Copic workshop of om wat te leren over de Silhouette. We hebben veel complimenten gekregen over de kraam, artikelen en de winkel, dus ik heb regelmatig staan blozen volgens mij. Enorm bedankt daarvoor!

Aanstaande donderdag beginnen de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch. We hopen dat dit net zo gezellig gaat worden als in Zwolle (kan niet missen toch?). Mocht je vragen hebben over de Copic Markers, het Copic Event of de Silhouette ben je welkom bij stand nr 164.
Donderdag en vrijdag kun je al je vragen over Copic stellen aan Nicole Verkooijen, zaterdag aan Diny Sprakel. Beide hebben er ook al erg veel zin in! Bauke en Berthine demonstreren de Silhouette met alle nieuwe materialen, zoals de heat transfer en de rhinestones.
We hebben ook veel nieuw papier bij ons van o.a. Scribble Scrabble, Imaginisce en Echo Park Paper. We nemen ook erg veel stempels mee, en uiteraard Copic Markers en accessoires.

Voor de mensen die nog twijfelen of ze naar Den Bosch komen, hebben we voor de eerste 4 mensen die reageren op dit bericht een vrijkaart liggen om naar de beurs te komen. Alle kaarten zijn vergeven!

7 opmerkingen:

  1. Ik heb weer heel veel geleerd over de Silhouette, bedankt! Ik ben dus al geweest in Zwolle en Den Bosch is iets te ver weg voor mij, al had ik graag nog een keertje gegaan ;)

    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heeeeeeel graag een vrijkaartje voor Den Bosch!! Wow dank je wel zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vergeet in de opwinding mijn naam te zeggen, dat is Marga van den Berge, ik ga jullie nu een email sturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa, die wil ik wel!! Super! Bedankt!!

    Marlies Roosenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat leuk. Ik zou graag naar Den Bosch willen komen. Mijn naam is Renate. Ik stuur een email met mijn gegevens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natúúrlijk zou ik ook heel graag een vrijkaartje willen voor Den Bosch!!!
    Geweldig, héél erg bedankt!
    Mijn naam is Yolanda Klaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We sturen een kaart naar jullie op! Veel plezier ermee, en wel even gedag komen zeggen hè?

    BeantwoordenVerwijderen