dinsdag 3 augustus 2010

Aquafun

Geschreven door Karin

Ik ben Karin en lid van het DT van Creabest. Door omstandigheden heb ik me nog niet op dit blog laten zien, maar hier ben ik dan met mijn eerste LO die ik sinds 2 maanden of zo heb gemaakt.

De foto is mijn neefje die lekker aan het plonsen is in het zwembad achter in de tuin. Hij heeft lol voor 10!

Photobucket

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Gebruikte materialen:
* Bazzill cardstock rood
* Dessinpapier Echo Park Summertime
* Rub ons Imaginisce Scooter's vacation
* Brads American Crafts geel
* Stickers Adornit Family moments (voor de accolades)
* Scrappersfloss wit
* Silhouette
* Witte 3D-verf

Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. Mooie LO Karin en wat leuk gedaan met die rij knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg erg mooi gemaakt!!!
    xx petra

    BeantwoordenVerwijderen